Vrácení a reklamace zboží
- Zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží zákazníkem. Déle držené zboží nebudeme zpět přijímat.
- Zboží musí být nenošené, kompletní, neparfemované s cedulkou a v původním stavu !!! Pokud možno v originálním obalu.
- Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k jejímu poškození. A přiložte řádně vyplněný dokument ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. (viz. níže)
- Poškozené zboží, případně viditelně nošené zboží nebudeme brát jako dodržení "odstoupení od smlouvy" a nebudou Vám vráceny peníze.
V případě vrácení zboží postupujte takto:
1. Oznámení na e-mail adela.slezova@seznam.cz, že budete od smlouvy odstupovat a vyplnění základních údajů pro vrácení zboží:
Jméno a příjmení: ________________
VS faktury: _________________
Vracím: ( název zboží ) ___________________
Hodnota vráceného zboží ( bez zásilkovny ): ____________
ČÍSLO ÚČTU PRO VRÁCENÍ PLATBY: _____________________
Žádáme, vždy nás nejprve informovat o vrácení jakékoliv objednávky a poté až teprve balíček odeslat .
Musíme vědět, kdo a proč nám balíček někdo posílá.
2. Zboží řádně zabalte a vložte k balíčku řádně vyplněný formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ( BEZ SPRÁVNĚ VYPLNĚNÉHO FORMULÁŘE NELZE PŘEVZÍT A VČAS DOHLEDAT MAJITELE OBJEDNÁVKY )
Odstoupeni od smlouvy Bibina fashion
3. FORMULÁŘE SPOLEČNĚ SE ZBOŽÍM ZASÍLEJTE POUZE NA ADRESU ZÁSILKOVNY: ( posílejte jako balík do Zásilkovny !, ne jako osobní doručení, na adrese nebydlíme, nebude převzato )
252 04
Čisovice
KOLONIÁL U NÁDRAŽÍ
Pokud zjistíme, že Vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, máme vůči Vám nárok na náhradu škody.
Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.
Výměna - za jinou barvu, velikost - není vzhledem ke koloběhu zboží možná.
V případě, že zboží, za které chcete vyměnit, je skladem - lze se individuálně domluvit - žádost prosím zaslat na e-mail: adela.slezova@seznam.cz
Pokud požadujete zaslání jiného zboží, je mu zasláno znovu za úhradu !
Vrácení platby - provádíme až po obdržení a zkontrolování vráceného zboží. Peníze vracíme pouze na účet, který jste nám zaslali v e-mailu, složenkou peníze zpět neposíláme.
Platby vracíme obratem, nejpozději však 14dnů od převzetí.
REKLAMACE ZBOŽÍ - v případě, že zboží chcete reklamovat, prosíme popis závady a foto vady výrobky na e-mail adela.slezova@seznam.cz.
Reklamace bude řešena individuálně dle obchodních podmínek.
Záruka se nevztahuje na: • vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení • nesprávným použitím - mechanickým poškozením • nesprávným skladováním • nesprávnou údržbou a čištěním
Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.
U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.
Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).
Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je vhodné přiložit fakturu.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak.
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
-
jste o vadě před převzetím věci věděli;
-
jste vadu sami způsobili;
-
uplynula záruční doba.
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
-
opotřebení zboží způsobené jeho užíváním; vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
-
vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.
U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
Upozorňujeme, že punčochové a ponožkové zboží zkoušené na noze je považováno za hygienicky znečistěné. Takové zboží již nelze vrátit do prodeje. U takového zboží nepřijímáme vrácené zboží zpět. V případě jiné vady na zboží - lze nám napsat na e-mail a domluvíme se u konkrétního případu.
Děkuji