Vrácení a reklamace zboží

  • Zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží zákazníkem. Déle držené zboží nebudeme zpět přijímat.
  • Zboží musí být nenošené, kompletní, neparfemované s cedulkou a v původním stavu !!! Pokud možno v originálním obalu. 
  • Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k jejímu poškození. A přiložte řádně vyplněný dokument ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. (viz. níže) 
  • Poškozené zboží, případně viditelně nošené zboží nebudeme brát jako dodržení "odstoupení od smlouvy" a nebudou Vám vráceny peníze. 

 

V případě vrácení zboží postupujte takto: 

1. Oznámení na e-mail adela.slezova@seznam.cz, že budete od smlouvy odstupovat a vyplnění základních údajů pro vrácení zboží: 

Jméno a příjmení: ________________

VS faktury:  _________________

Vracím: ( název zboží ) ___________________

Hodnota vráceného zboží ( bez zásilkovny ): ____________

ČÍSLO ÚČTU PRO VRÁCENÍ PLATBY: _____________________

Žádáme, vždy nás nejprve informovat o vrácení jakékoliv objednávky a poté až teprve balíček odeslat . 

Musíme vědět, kdo a proč nám balíček někdo posílá.

 2. Zboží řádně zabalte a vložte k balíčku řádně vyplněný formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVYBEZ SPRÁVNĚ VYPLNĚNÉHO FORMULÁŘE NELZE PŘEVZÍT A VČAS DOHLEDAT MAJITELE OBJEDNÁVKY

Odstoupeni od smlouvy Bibina fashion

3. FORMULÁŘE SPOLEČNĚ SE ZBOŽÍM ZASÍLEJTE POUZE NA ADRESU ZÁSILKOVNY: ( posílejte jako balík do Zásilkovny !, ne jako osobní doručení, na adrese nebydlíme, nebude převzato )

ZÁSILKOVNA:
ID 17206
Čisovice 35
252 04
Čisovice

KOLONIÁL U NÁDRAŽÍ

___________________________________________________
ÚDAJE:
Adéla Slezová
adela.slezova@seznam.cz
Náklady na vrácení zboží platí kupujíci, jakožto odstupitel od smlouvy.
Případně můžete napsat o tzv. VRATKOVÝ kód - částka poštovné -79Kč Vám bude odečtena z vracející částky za zboží. 
POKUD BYLO POŠTOVNÉ ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE BUDE VÁM POŠTOVNÉ ODEČTENO Z ČÁSTKY.

 

Pokud zjistíme, že Vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, máme vůči Vám nárok na náhradu škody.

Byl-li společně se zbožím poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.

Výměna -  za jinou barvu, velikost - není vzhledem ke koloběhu zboží možná.

V případě, že zboží, za které chcete vyměnit, je skladem -  lze se individuálně domluvit - žádost prosím zaslat na e-mail: adela.slezova@seznam.cz

Pokud požadujete zaslání jiného zboží, je mu zasláno znovu za úhradu !

 

Vrácení platby - provádíme až po obdržení a zkontrolování vráceného zboží. Peníze vracíme pouze na účet, který jste nám zaslali v e-mailu, složenkou peníze zpět neposíláme.

Platby vracíme obratem, nejpozději však 14dnů od převzetí. 

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ - v případě, že zboží chcete reklamovat, prosíme popis závady a foto vady výrobky na e-mail  adela.slezova@seznam.cz.

Reklamace bude řešena individuálně dle obchodních podmínek.

Záruka se nevztahuje na: • vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení • nesprávným použitím - mechanickým poškozením • nesprávným skladováním • nesprávnou údržbou a čištěním

Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je vhodné přiložit fakturu.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. 

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před převzetím věci věděli;

  • jste vadu sami způsobili;

  • uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho užíváním; vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení

  • vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

 

 Upozorňujeme, že punčochové a ponožkové zboží zkoušené na noze je považováno za hygienicky znečistěné. Takové zboží již nelze vrátit do prodeje. U takového zboží nepřijímáme vrácené zboží zpět. V případě jiné vady na zboží - lze nám napsat na e-mail a domluvíme se u konkrétního případu.

 

Děkuji